Bilginin Adresi Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Bilgisayar > Chat & Msn Programları > MSN Genel Bölüm
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - MSN Messenger Hata Kodları ve Çözümleri
  SSS SSS  Forumu Ara   Events   Kayıt Ol Kayıt Ol  GiriÅŸ GiriÅŸ

MSN Messenger Hata Kodları ve Çözümleri

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
Mesaj Tersinden sırala
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02-09-2008 Saat 14:49

Hata Kodu 81000370 : Microsoft® Messenger Service'da oturum açmanızı sağlayamıyoruz.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:

  1. Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra Çıkış'ı tıklatın.
  2. Internet seçeneklerinizde aşağıdaki değişiklikleri yapın:
    1. Microsoft Windows Başlat düğmesini tıklatın, Ayarlar'ın üzerine gelin ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.
    2. Ağ ve Internet Bağlantıları'nı tıklatın.
    3. Internet bağlantınızı kurun ya da değiştirin'i tıklatın.
    4. İçerik sekmesini tıklatın.
    5. Sertifikalar'ın altında, SSL Durumunu Sil'i tıklatın.
    6. Bir doğrulama aldığınızda, Tamam'ı tıklatın.
    7. Gelişmiş sekmesini tıklatın ve sonra aşağıda Güvenlik'e gidin.
    8. Sunucu sertifikalarının geçerliliğini denetle (yeniden başlatma gerektirir)'in seçili olmadığından ve SSL 2.0 kullan ve SSL 3.0 kullan'ın seçili olduğundan emin olun.
  3. Bilgisayarınızda Microsoft® Microsoft® Windows® XP çalıştırılıyorsa, DNS çözümleyici önbelleğini temizleyin.
    1. Görev çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Çalıştır'ı tıklatın.
    2. Kutuya cmd yazın ve Tamam'ı tıklatın.
    3. Komut istemine, ipconfig /flushdns yazın ve ENTER'a basın.
  4. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.


Düzenleyen invertor - 02-09-2008 Saat 14:50
Yukarı Dön
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02-09-2008 Saat 14:46

Hata Kodu 81000362 : Bilinmeyen bir hatayla karşılaşıldı veya Internet Explorer çevrimdışı çalışmak için ayarlandığından, MSN Messenger'da oturum açmanızı sağlayamadık. Lütfen tarayıcınızın Dosya menüsünden bu ayarı değiştirin ve oturum açmayı yeniden deneyin.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:

  1. Görev çubuğunda MSN Messenger simgesini (saatin yanında) tıklatın ve sonra Çıkış'ı tıklatın.
  2. Microsoft® Internet Explorer'ı başlatın.
  3. Dosya menüsünde, Çevrimdışı Çalış'ın işaretlenmiş olmadığından emin olun. İşaretlenmişse, kapatmak için Çevrimdışı Çalış'ı tıklatın.
  4. MSN Messenger'da oturum açmayı yeniden deneyin.

 

Hata kodu 81000365 : MSN Messenger'daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti'ne bağlanmanızı önlüyor olabilir.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdakileri deneyin:

  1. Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler'i tıklatın.
  2. Soldaki bölmede, Bağlantı'yı tıklatın.
  3. Bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına'yı tıklatın.
  4. Bağlantı Sorun Gidericisi'nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar.
  • İsteğe Bağlı: Gelişmiş sorun giderme gerçekleştir. Özel bağlantı türünüze ilişkin sorunları gidermek için, Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın. Gelişmiş Bağlantı Seçenekleri iletişim kutusunda, belirli bağlantı türünüze ilişkin ayarların doğru olduğunu denetleyin. Bağlantınızı sınamak için, Sına düğmesini tıklatın. Tamam'ı tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın. Tamam'ı tıklatın. Bu ayarları seçtiğinizde, mümkünse MSN Messenger Microsoft® Internet Explorer bağlantı ayarlarını kullanır. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.

 

Yukarı Dön
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02-09-2008 Saat 14:44

Hata Kodu 8100035b : MSN Messenger'daki bağlantı ayarları Microsoft® Passport veya Microsoft® Messenger Hizmeti'ne bağlanmanızı önlüyor olabilir.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

  1. Araçlar menüsünü tıklatın ve sonra Seçenekler'i tıklatın.
  2. Soldaki bölmede, Bağlantı'yı tıklatın.
  3. Bağlantı Ayarları altında, Bağlantıyı Sına'yı tıklatın.
  4. Bağlantı Sorun Gidericisi'nin sisteminizi incelemesine izin verirseniz, Sorun Giderici bağlantı sorunlarını sınar ve sorunları düzeltmek için uygulayabileceğiniz adımları raporlar.

İsteğe Bağlı:

  1. Gelişmiş sorun giderme gerçekleştir Özel bağlantı türünüze ilişkin sorunları gidermek için, Gelişmiş Ayarlar'ı tıklatın.
  2. Gelişmiş Bağlantı Seçenekleri iletişim kutusunda, belirli bağlantı türünüze ilişkin ayarların doğru olduğunu denetleyin.
  3. Bağlantınızı sınamak için, Sına düğmesini tıklatın. Tamam'ı tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın. Tamam'ı tıklatın.
  4. Bu ayarları seçtiğinizde, mümkünse MSN Messenger Microsoft® Internet Explorer bağlantı ayarlarını kullanır. Yeniden MSN Messenger'da oturum açmayı deneyin.

 

Hata Kodu 81000301 : Hizmetten veya Internet bağlantınızdan kaynaklanan bir sorun nedeniyle şu anda Messenger oturumunuzu açamıyoruz. Lütfen Internet'e bağlı olduğunuzdan emin olun.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

  1. Internet'e bağlı olduğunuzdan emin olun.
  2. MSN Messenger'ın en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun.
  3. İşletim sisteminiz için kullanılabilir olan en son güncelleştirmeleri yüklediğinizden emin olun.
  4. Microsoft® Windows® işletim sistemleri için, Microsoft® Windows® Update web sitesine gidin.
  5. Güvenlik duvarı kullanıyorsanız, MSN Messenger'a güvenlik duvarı üzerinden tam erişim izni verildiğinden emin olun. Daha fazla bilgi için güvenlik duvarı belgelerine bakın.
  6. MSN Messenger için Gelişmiş Bağlantı ayarlarını doğrulayın.

Not : Bilgisayarınız bir kurumsal ağın parçasıysa, ağın MSN Messenger hizmetine erişmeye izin verdiğini doğrulamak için ağ yöneticinize başvurun. Çevirmeli bağlantı kullanıyorsanız, bağlantı zaman aşımına uğruyor olabilir. Daha sonra yeniden bağlanmayı deneyin.

 

Hata Kodu 81000303 : Girdiğiniz oturum açma adı varolmadığından veya parolanız yanlış olduğundan, oturumunuzu açamadık.

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

  1. Geçici Internet dosyalarınızı ve tanımlama bilgilerinizi silin. Daha fazla ayrıntı için tarayıcınızın Yardımına (veya işletim sistemi Yardımına) bakın.
  2. MSN Messenger'da yeniden oturum açın.
  3. Aynı hata iletisini yeniden alırsanız, Microsoft® Passport kimlik bilgilerinizi sıfırlamanız gerekebilir.
  4. Hata iletisini almaya devam ederseniz, ağda gecikme yaşıyor olabilirsiniz veya Passport hizmetinde sorun olabilir. Oturum açmayı daha sonra yeniden deneyin.
Yukarı Dön
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02-09-2008 Saat 14:43

Hata Kodu 80040154 : Windows Live Messenger Oturumu Açamıyorsunuz

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

DLL dosyanızdaki veya XML ayrıştırıcınızdaki bir sorun nedeniyle Windows Live Messenger oturumu açamayabilirsiniz.

 

DLL Dosyalarını Yeniden Kaydettirin

  1. Görev çubuğunda Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın.
  2. Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  3. Bu adımın başarısız olduğunu belirten bir ileti alırsanız, sonraki adıma geçin. Aksi halde, bilgisayarınızı yeniden başlatın ve yeniden Messenger oturumu açın.

XML Ayrıştırıcısını Yeniden Yükleyin

  1. MicrosoftXML Ayrıştırıcı için karşıdan yükleme web sitesi adresini ziyaret edin.
  2. Sayfanın alt tarafındaki msxml3.msi'yi tıklatın.
  3. Ekrandaki yönergeleri izleyin.

Hala Messenger Oturumu Açamıyorsanız

Messenger programını yeniden başlatın ve yeniden oturum açın.

 

Hata Kodu 80040111 : Windows Live Messenger Oturumu Açamıyorsunuz

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

DLL dosyanızdaki veya XML ayrıştırıcınızdaki bir sorun nedeniyle Windows Live Messenger oturumu açamayabilirsiniz.

 

DLL Dosyalarını Yeniden Kaydettirin

  1. Görev çubuğunda Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın.
  2. Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  3. Bu adımın başarısız olduğunu belirten bir ileti alırsanız, sonraki adıma geçin. Aksi halde, bilgisayarınızı yeniden başlatın ve yeniden Messenger oturumu açın.

XML Ayrıştırıcısını Yeniden Yükleyin

  1. MicrosoftXML Ayrıştırıcı için karşıdan yükleme web sitesi adresini ziyaret edin.
  2. Sayfanın alt tarafındaki msxml3.msi'yi tıklatın.
  3. Ekrandaki yönergeleri izleyin.

Hala Messenger Oturumu Açamıyorsanız

Messenger programını yeniden başlatın ve yeniden oturum açın.



Düzenleyen invertor - 02-09-2008 Saat 14:44
Yukarı Dön
invertor Açılır Kutu Gör
Security Professional
Security Professional
Simge
İnventor

Kayıt Tarihi: 18-01-2008
Status: Aktif DeÄŸil
Points: 3365
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Thanks (0) Thanks(0)   Alıntı invertor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02-09-2008 Saat 14:42

Hata Kodu 80048831

 

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

1. http://account.live.com adresine girin.
2. MSN adresinizi girin ve "Parolamı Unuttum" seçeneğini tıklayın.
3. Yönergeleri takip edin, parolanız sıfırlanacaktır.
4. Gizli sorunuzu veya cevabı hatırlamıyorsanız, sıfırlama işleminizle ilgili bilginin verdiginiz 2'inci alternatif E-mail hesabınıza/adresinize yollanmasını isteyin.

 

 

Hata Kodu 80004005 : Windows Live Messenger Oturumu Açamıyorsunuz

 

Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:

Bu hatayı alıyorsanız, Windows Live Messenger ürününün 8.0.792 veya daha yeni sürümüne sahip olduğunuzu doğrulayın.

En son Windows Live Messenger sürümüne sahip olduğunuzu doğruladıktan sonra da bu hatayı almaya devam ederseniz:

Windows Gezgini ayarlarınızı değiştirin

  1. Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
  2. Araçlar'ı tıklatın ve sonra Klasör Seçenekleri'ni seçin.
  3. Klasör Seçenekleri penceresinde Görünüm sekmesini tıklatın.
  4. Gelişmiş Ayarlar listesinde, Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin, Bilinen dosya türleri için dosya uzantılarını gizle'nin seçili olmadığından emin olun ve sonra Tamam'ı tıklatın.
  5. Windows Gezgini penceresinde, Görünüm'ü tıklatın, Gezgin Çubuğu'nu seçin ve Klasörler'in işaretli olduğunu doğrulayın.

Kişi Önbelleği klasörünüzü silin

  1. Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
  2. Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
  3. Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasörü içindeki tüm dosyaları silin.
  4. Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
  5. Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasöründe real (gerçek) ve shadow (gölge) klasörlerini silin.
  6. Windows Gezgini uygulamasını kapatın ve yeniden Messenger oturumu açmayı deneyin.


Düzenleyen invertor - 02-09-2008 Saat 14:43
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Bu Sayfa 0.172 Saniyede Yüklendi.